Käidud siis nüüd ja Svea uus mast käes ning Tallinnasse ära ka toodud. Plaan oli sellele ise järele minna laupäeva (24.nov) hommikul kohe pärast seda kui see Gunilla Vabaduse väljakule viimise fantastiline operatsioon lõpetatud saab. Nimelt reede õhtul Vabaduse väljakule viidud Gunilla oli vaja sealt laupäeva hommikul tagasi tuua, oma kohale panna ja katted-värgid tagasi Gunillat kaitsma tõsta. See tehtud, võtsime käru sappa ja Pärnusse jugama – Hard, Tõnis, Mikk, Siim.
Sai see Uulus asuv plastfolksutehas Polar-Shipyard lõpuks oma silmaga ära nähtud. Tuleb välja, et eesti mehe käes on ainuõigus siin maamunal plastfolkkareid ametlike klassipaatidena ehitada. Ja tehakse seal muudki kui folkboote… Tootmine, ruumid ja tegemised seal olid kõik muljetavaldavad igatahes. Hetkel ehitati ühte Nordic Cruiser mootorpaati ja hoolduses olid kaks ühe hooaja saksas vees olnud folkkarit. Saime siis näha nii valu-vorme kui valmis paate ja erinevaid pooleliolevaid asju seal vahel. Jutt oli nii huvitav ja aeg läks lennates, et Svea masti panime autole juba praktiliselt pimedas. Saalingu jupid saime ka kätte ja kingiks kaasa veel pulki mis vaja võivad minna. Tehase bossiga leppisime kokku, et näeme jälle ja ehk juba suuremas ringis veel sel talvel. Elame-näeme.
Masti autole panemise osas oli algselt plaan kinnitada kahest punktist ainult kärule, aga kohapeal ikka jäi lihtsuse ja kiiruse huvides jõusse see “tagumine ots kärul, esimene ots katuseraamil” variant ja sai kinnitust, et see meetud töötab suurepäraselt.
Rohkem pilte käigust on siin: LINK