6. KJK kolmapäevak, 06.06.12

06.06.2012

Svea jaoks oli tänane võidusõit üsnagi põnev ja sündmusterohke. Alustades sellest, et kapten komandeeriti rootsimaale eesti jahiparki täiendama ning lõpetades suht hea stardi, sõidu ja sellle järgnenud läbipõrumisega.
LYS grupi stardis oli seekord 3 jahti: Svea, Greta ning Salme. Mõõdukirja puudumise tõttu sõitis lisaks mitteametlikult veel Gunilla.  Start anti ORC3, ORC4 ja LYS gruppidele ühine ning see andis eelise varem tublilt kohalkäinutele, sest Greta peal ei oldud veel radagi vaadatud 🙂
Lähenesime stardiliinile laeva poolt, oodates ära suuremate ja kiiremate rüseluse startisime teiste sabas.  Samaaegselt meiega sai stardiliini poi poolsest otsast selle ületatud ka Salme. Algas krüss laevatee liinipoi poole, mis tuli võtta parema pardaga. Pikal sõidul paremal halsil suutsime hoida kõrgus ja kiirust ilma suuremate ära vajumisteta. Kiirem paat Salme ees ja folkarid tema sabas. Vahe Gretaga oli päris soliidne ning tundsime end juba rahulikena, mispeale juhtus see, mis juhtuma pidi – tegime täieliku ülekrüssu. Sama lugu juhtus ka Salmega, kes asjas veel hiljem aru sai. Seda viga Mikk juba karistamata ei jätnud ning nii ta meile ära tegigi 🙁

Tagasi oli spinniots, kus eneselegi üllatuseks suutsime järjekindlalt Gretaga vahet vähendada, kuid lõpuprotokolli jääb ikkagi 18 sekundiline kaotus. Füüsiliselt oli meist eespool ka Salme, kuid ümberarvestuste tulemusena jäi vaheks üle nelja minuti.
Väljaspool arvestust osalenud Gunilla tegi rahulikult oma sõitu ning finišeerus “liidergrupi” järel.

Jääb loota, et järgmisel korral on meid veelgi rohkem. Põnevus aina kasvab. Koondarvestusse sai Greta kirja 4 punkti meie kahe vastu, aga õnneks oleme mai kuuga tublit tööd teinud ning hetkel on vahe 7 punkti.

Kokkuvõte numbrites:

Pos Sail Boat Skipper GPH Club Type Finish Elapsed Corrected
1 5 GRETA Köösel,M 0.9700 KJK Folkboot 19:50:26 01:10:26 01:08:19
2 23 SVEA Perk,H 0.9700 KJK Folkboot 19:50:44 01:10:44 01:08:37
3 393 SALME Kalvik,V 1.0500 KJK Granada 27 19:49:32 01:09:32 01:13:01

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *